/ Klantenservice

Verzendkosten

Alle bestellingen worden via PostNL verzonden, hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht. Ook voor bestelling naar Duitsland en België worden geen verzendkosten in rekening gebracht, al deze bestellingen worden via DPD verzonden.

Bezorging

Als je iets bij Miss Green bestelt, wil je je nieuwe items natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Daarom versturen wij alle bestellingen met PostNL. Zij streven ernaar het pakket de eerstvolgende werkdag al te bezorgen. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag en je kunt de zending volgen met de Track&Trace-code.
1e afleverpoging: Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket bij de buren aan te bieden. Je ontvangt dan een briefje met het adres waar het pakketje voor je klaarligt.
Als het niet mogelijk is je pakketje af te leveren, probeert PostNL het de volgende dag weer. Als je liever zelf een dag en tijdstip kiest voor de tweede bezorgpoging, dan kun je dat aangeven met behulp van de code op het bericht. Mocht de tweede afleverpoging niet slagen, dan kun je het pakketje vanaf 13.00 uur de volgende werkdag ophalen op het postkantoor. Vergeet daarbij niet een legitimatiebewijs mee te nemen! Het pakketje moet je binnen drie weken ophalen, als dat niet gebeurt gaat het retour naar ons.

Betalingen

De betalingen van Miss Green worden verzorgd door Adyen.com. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door Miss Green verwerkt worden en er geldt een gewone levertijd.

Betalen met iDeal

Dit is de snelste manier van betalen bij Miss Green, Omdat de betalingen nog dezelfde dag verwerkt kunnen worden. Als je jouw bankzaken via de Rabobank, ABN AMRO, SNS Bank en ING (postbank) via Internet regelt, kan je via onze site de betaling op een makkelijke en veilige manier regelen. Dit gaat als volgt: na het plaatsen van je bestelling kies je als betaalmethode iDeal. Er opent dan een scherm waarbij je kunt kiezen voor de bank waar je online bankiert. Je volgt dan gewoon de procedure zoals je hem gewend bent met betalingen via internetbankieren.

Betalen met bankoverschrijving

Hierbij moet je het totaalbedrag zelf overmaken naar de Payment Provider van Miss Green, Adyen. Let erop dat je de gegevens uit het pop up scherm direct print! Hierin staan namelijk de ordergegevens die je bij je betaling moet vermelden.

Betalen met credit card

Kies je voor een betaling met creditcard (Visa, Mastercard en American Express), dan wordt de betaling online geautoriseerd. Hierdoor weet je direct of je betaling wel of niet is goedgekeurd door jouw bank.

Betalen per automatische incasso

Bij deze wijze van betaling geeft je een eenmalige machiging af aan Miss Green om het bedrag van je bestelling van je rekening af te schrijven. De verwerking van deze methode kan een dag duren waarna je de producten krijgt opgestuurd.

BETALEN MET SOFORT

Betalen met SOFORT is eenvoudig, snel en veilig. Je hoeft alleen de betaling te verifiëren, net als bij iDEAL. Met SOFORT kan uw bestelling direct worden verwerkt en wordt beveiligd door middel van uw login code(s) en bevestigingscode(s).

BETALEN MET PAYPAL 

Met Paypal kies je zelf hoe je betaald: met een creditcard, je bankrekening of PayPal-saldo. Paypal schrijft het bedrag af van jouw rekening.  Je gegevens en ook je bestellingen worden volledig beschermd. 

Retourzending

Het kan natuurlijk voorkomen dat de door jou bestelde items niet zijn wat je ervan had verwacht. En hoewel Miss Green dat natuurlijk vervelend en jammer vindt, is het geen probleem om de producten terug te sturen. We hanteren alleen wel een aantal spelregels:
Stuur binnen 30 dagen na ontvangst een mail naar info@miss-green.nl om je retour aan te melden. In deze mail kun je aangeven welke artikelen je wilt terugsturen of ruilen en je verzendbevestiging toevoegen. Het zou fijn zijn als je je ordernummer in het onderwerp van de mail zet. Je krijgt dan per mail een retournummer van ons. Zou je daarna het retournummer en je achternaam duidelijk op de verpakking kunnen zetten?
Als je wilt ruilen vermeldt dan wat je gaat terugsturen en welk product, kleur en maat, je er graag voor in de plaats wilt ontvangen.
Stop de (kopie) pakbon bij de artikelen in de koerierszak met daarop aangekruisd welke items je retour stuurt
Graag de artikelen (onbeschadigd, niet gedragen en niet gewassen) indien mogelijk in de originele koerierszak retour sturen. Gebruik daarbij de tweede plakrand.
De kosten van verzending naar Miss Green zijn voor jouw rekening. Voor het omruilen (het verzenden van de nieuwe items) worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, krijg je je geld teruggestort op je rekening of krijg je een nieuw item toegestuurd.
Het pakket mag je nadat je deze online hebt aangemeld retour sturen naar ons verzendhuis, het adres is:
Promese Logistics
t.a.v. RETOUREN Miss Green
Flight Forum 2500
5657 DZ Eindhoven

 

Alvast bedankt!